måndag 12 oktober 2009

Trötter

Ja då var det dags igen för att sova 75% av dygnet o ändå va trött?
Tur att det är skönt att sova. Det har varit så skönt att vara ordentligt pigg igen somen helt vanlig människa, att gå o träna eller gå på stan har varit underbart. Får se om det är en svacka jag hamnat i eller om jag behöver vila mer nu igen. Kan ju hända att halsondet betyder att jag håller på att bli sjuk?

Det verkar som om Magnus o Myran har ett alldeles eget språk tillsammans, de kan interagera med varandra medans jag ligger o sover. Magnus petar på magen o får sparkar till svar =) Härligt.

I torsdags hängde jag med Anna på gravid-vattengympa. Skitkul var det! O skönt att få röra på sig i ljummet vatten. Det var rejält med träning o jag tror jag ska hänga med den här veckan med. Det är ju kul med sällskap oxå.

Vi har bokat profylaxkurs, ska gå i november. Ser fram emot det, ska bli intressant.

Om ett par veckor åker jag med mamma till Turkiet! Hon skulle åkt på golfresa med sin karl men de blev osams o nu drar hon med mig i stället! Jag kommer inte att spela golf så det blir en del ensamtid men jag tror att jag ska få tiden att gå på vårt femstjärniga hotell!!! =) Så där ja! Fy fabian ända in i baljan vad det ska bli skönt! =)

Hade familjen P på besök i fredags, det var mysigt. Det blev som önskat lax o pressad potatis, smörgåsar o pannkakor.
Jag fick en bok, Lennart Nilssons bok med bilder på alla stadier i bebisens liv. Sjuuuukt att det ens har gått att få på bild! Mycket imponerad, o det är ändå en rätt gammal bok.

Igår var vi ute i skogen o hittade asamycket trattkantareller, hujeda mig va gött!

Nu ska jag sitta i konferens hela dagen, hoppas jag inte somnar, det kan bli pinsamt =P

Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar