onsdag 21 oktober 2009

Nytt försök i morgon

Jaha, jävla skitmänniskor som inte kan ge en rätt tid! När jag väl hade tagit mig till läkaren så har de inte bokat mig förrän i morgon! O vi e redan dubbelbokade tyvärr så jag kan kan inte klämma in dig nånstans! Bastards! Tur att man inte e full med hormoner o grina hela vägen hem oxå! Grrr. Kändes bättre tills alldesles nyss då jag var på toa o såg en ljusljusbrun flytning( fy fan för det ordet, så äckligt!), då började jag grina igen såklart haha. Ingen fara säkert men som sagt, hormonerna hjälper en på traven rejält o skakar om hela hjärnan.

Mer om detta i morgon.....

Samma tid, samma kanal =)

2 kommentarer:

  1. Fy vad otäckt, tur att du ska till läkaren imorgon. Man ska INTE blöda.

    SvaraRadera
  2. Uppdatera nån gång då!!

    SvaraRadera