torsdag 17 september 2009

V 23

Tiden går ganska fort ändå, redan v 23! Ca 600g o 20cm lång! Jösses.

Foglossningarna har gett med sig o gjort plats för en begynnande halsbränna, eller den fanns där igår men kanske inte idag...
Har haft svårt att sova på sista tiden men inatt sov jag som jag aldrig gjort annat, såå skönt. Skönt att vakna utvilad också.

När jag slog igång datorn i morse såg jag babysidor som inte jag varit inne på! Blev helt tårögd när jag förstod att M har kikat på barnkläder utan mig =) Trodde inte att han gjorde det, vet inte varför...hade inte slagit mig bara. Han tyckte jag var knasig o sa att Jag ska ju bli pappa o vill oxå att Myran ska va fin!
Då blir jag ännu mer tårögd! Jag trodde inte att den där graviditetskänsligheten skulle drabba mig hahaha.

Nu ska jag snart iväg o luncha med Aneta o Alvin!

Toodiloo

5 kommentarer:

  1. Söta Magnus!

    Moahahahaaa, snart är du som jag och gråter över text i förlovningsringar.

    Hur var det med A & A ?

    SvaraRadera
  2. Jag vet, helt overkligt.
    Det var bra med dem, värre med Oz stackarn som är magsjuk.

    SvaraRadera
  3. Ååhh vad han e go Magnus! Men de vet vi redan.
    O jag blir tåröga av att läsa det trotts att du redan berättat det för mig HAHA.. ja du.. knasiga e vi iallihop!

    SvaraRadera
  4. www.freshmilk.se har coola barnkläder!

    SvaraRadera
  5. NÄR TÄNKER DU SKRIVA IGEN ???

    SvaraRadera