söndag 6 september 2009

Foglossning o hjärnsläpp!

Joru
Ja det börjar bli tydligt för en själv oxå nu att det inte riktigt funkar däruppe. Hamstern är i stort sett i koma skulle jag tro. ´

Har även börjat få foglossning. Känns som om nån sparkat mig i skrevet typ, gör mest ont när jag reser mig eller vänder mig i sängen men har nu också eskalerat till knivhuggssmärtor när jag är på jobbet. Försöker tänka på att inte bära tungt o lyfta rätt men det märker man ju när det är för sent.
Har fått låna två "foglossningsband" av Aneta så det ska nog bli bättre, eller inte bli sämre i alla fall, tack! Tur att man har vänner som har "allt" ;)

Hos barnmorskan i fredags lyssnade vi på Myrans hjärta! =D Vad härligt! 140 slag i minuten o sparkade o härjade.
Fick höra att jag var Rh negativ. På henne lät det som om jag får en extra spruta i v 36 o sen e det klarrt!( i stort sett) Folk runtomkring mig verkar ta beskedet hårdare =P Ska ta o läsa till mig lite mer information men är inte särskilt orolig. Ingen idé att gråta innan mjölken e spilld känner jag.

Nåja, när jag låg där o skulle lyssna på hjärtat e jag ganska säker på att jag kände en liten spark! Inte 100 men ganska. Magnus kände, tror han, morgonen efter en rörelse oxå så nu verkar det vara på G! Det bubblar o har sig o jag tror att det kan vara en Myra =)

Nu e det jobb!

2 kommentarer:

  1. Stackars dig som fått foglossning! Klart att rh-tjafset går bra!

    SvaraRadera
  2. äsch.. skit i RH de bli toppen, är jag säker på. Alla fall denna grav e de ju inget att oroa sig ;)

    Härligt att myran börjat krypa omkring lite kraftigare o göra väsen av sig. PUSS

    SvaraRadera