måndag 14 september 2009

Guppel i magen!

Har äntligen börjat känna Myran ordentligt! Inte hårt o jättetydligt alla gånger men nu ingen tvekan om att det är nåt därinne som gör kullerbyttor o protesterar när jg sjunker ihop som en hösäck. Så mysigt, man blir ju lika glad varje gång. Magnus ar också fått känna tt det rör sig och blir lika glad han! Igår var det lugnt hel dagen men på kvällen när vi var på bio o jag suttit still en timme eller så så vaknade h*n till :D

Vi var o såg baksmällan i Heron city med lillebror o hans kompis. Den var över förväntan rolig faktiskt. Blir nog ingen oscar dock. Jag höll mig vaken o sittandes i min stol hela filmen till skillnad från sist då jag stod halva pga kryp i benen o sen sov andra halvan. Känner mig piggare nu, kan h hjälpt att vi gick på halv sju bion också :P

Vi har börjat kolla på bebissaker nu. Vagn o vagga o sånt som man borde införskaffa. Känns ju inte akut bråttom men det är lite mysigt att surfa runt o drömma till sig dyraste o finaste sakerna. Angående vagn har vi tittat på urban jungle, de verkar bäst o smidigast. Nackdel att inte kunna vända sittdelen. Men snygg! Vilken färg ska man ha? Det får bli den färg som finns på blocket haha.
Skulle också vilja ha en takhängd vagga, har sett tätt så billiga på blocket, får se vad som prioriteras. Det är ju en del som ska inhandlas.

Tips på viktigaste sakerna?

Var o hälsade på Milo o fam Storm igår. Vilken bjässe! O söt förstås. Väldigt lik Therese.

Annars mår jag bra, vilade bort foglossningarna i helgen, rörde mig nästan ingenting på två dar. Det var skönt. Får se hur det går när jag har jobbat några dar igen.

Ännu är det v 22 o Myran är ca 19cm o väger ca 500g! Oh jösses!

5 kommentarer:

  1. Vad mysigt med myrsteg!

    Ang urban jungle så gillar jag verkligen Baroque och sand i nya kollektionen. Moss är också cool! Finns massor på Blocket och där kan man även hitta utgångna färger.

    Annars vet jag inte vad man behöver. Ni får som sagt vår babysitter och vårt babyskydd om ni vill.

    SvaraRadera
  2. Tack så hjärtligt ska du ha, vi lånar så gärna om det skulle bli en till baby Ålander =)
    Har tittat på den här på blocket:
    http://www.blocket.se/stockholm/Urban_Jungle_Fashion_Victim_23098290.htm?ca=11&w=1&last=1
    Ska ringa o kolla om den finns kvar...

    Typiskt, såldes igår fast den legat ute sen 26aug =(

    SvaraRadera
  3. Den är cool! Du hittar säkert någon annan fin. min absoluta favorit var en svart-vit pepitarutig variant, men den ser man nästan aldrig annons på.

    SvaraRadera
  4. Jag gillar verkligen den här färgen på sittdel http://www.blocket.se/stockholm/Urban_jungle_06_a_23612627.htm?ca=11&w=1

    Fast liggdelen var ju asful.

    SvaraRadera
  5. Ja den var ärtig! =)

    SvaraRadera