tisdag 25 augusti 2009

Ultraljud!



Idag var det äntligen dags för ultraljudet!

Halv nio var vi på plats på Odenplans ultragyn. Sjukt mäktigt var det att se lilla Myran röra på sig därinne, särskilt som jag inte känner nåt.
Allt såg normalt ut vad hon kunde se, lår o hövve o hjärta hade Myran =) O en liten minirumpa. Ganska lik far sin hehe.

Det är skönt att äntligen veta att det är en liten därinne, började tro att jag inbillat mig nästan. Nu tror jag mig även känna små små buffar inifrån...kan vara inbillning...önsketänkande....man kanske känner på riktigt när det verkligen händer?

Har haft lite ont i magen idag, mest oro i morse tror jag o nu känns den lite svullen efter allt tryckande o bökande hon höll på med.
Var inne i storstan o köpte en skööön bh idag, trodde inte att man växt nå men en storlek till blev det. Sjukt skön liten sak i svart. Details is the shit!
Ett par sulor till mina svullna stackars ömma fötter blev det oxå, ett par med luftbubblor, helroliga o förhoppningsvis skitbra!

Dag för beräknad nedkomst av Myra blev framflyttad en dag, 20 januari är det som gäller nu. Närmare Aneta ;)
Det betyder att vi är i vecka nitton fortfarande. Får börja blogga på torsdagar i stället nu för det är då Myrans vecka skiftar hehe.

Jag tror att det är en charmknutte/a därinne i alla fall för Myran både vinkade o gjorde pussmun. Eller visslade =D

Lycka!

1 kommentar: