måndag 3 augusti 2009

Jo för 17!


Vecka sjutton för 17!

Det här går ganska snabbt nu. På sätt o vis. Det är fortfarande oändligt långt till UL. Men först är det semester! Äntligen! Idag har vi legat(inte legats) på bryggan hela dan, såå skönt. Mindre skönt nu dock när jag är röd som en indian i hela fejjan o över bröstet. Kliar en del, men hjälper med kylande smörj. Man blir visst extra känslig för sol när man är gravid. Inte för att det borde gälla mig? =P

Veckan som var har varit...knasig. Emotionellt. Har börjat gråta för ingenting o minsta lilla småsak. Jag har stundvis känt mig ledsen fast jag är lyckligast i hela världen och vet om det. Det är ju skönt att samtidigt känna att jag vet att det är hormoner som rumblar runt i kroppen men gråten vill ut ändå. Det går väl bra. Tur att man har en förstående man. Måste va knasig att va omkring just nu =)

Jag är fortfarande trött som ett jehu, somnar innan tio på kvällarna, som ett ljus. Tur att det är skönt att sova. Det är inte direkt en jobbig del.
Magen växer o spänner o bubblar. Det är intressant att följa utvecklingen o ibland blir jag förvånad när jag ser mig själv i spegeln eller ett skyltfönster o känner inte igen mig, min kropp. Ändå så är det inte så stor skillnad..än.

Den här veckan får Myran naglar, väger ca 120g o kan hicka =)

4 kommentarer:

  1. Det är så coolt! Har du också lärt dig att lägga in bilder? Kram

    SvaraRadera
  2. Fast jag gjorde det hemifrån =)
    Snygg bränna va! Ser inte lika illa ut som det är!! Haha

    SvaraRadera
  3. Jaha... du gjorde på det enkla viset ;-). Jag undrade just hur du fått dit etikett fast du mailat bilden :-).
    Assexig bränna!

    SvaraRadera
  4. Åh, Myran kommer att va så underbar! Längtar till UL.

    SvaraRadera