måndag 10 augusti 2009

Semester o dubbla frukostar!

Ont i brösten
Ont under fötterna
Dålig sömn
Humörsvängningar
Kryp i benen
Hugg i ljumskarna


Ja allt e som vanligt =)

Jag är piggare nu, vaknar sju, åtta på morgnarna av att jag inte orkar ligga o vrida o vända på mig längre o det kryper i benen. Är inte uppe o kissar trettiofem gånger per natt längre,bara två typ, så det hjälper nog mig att bli piggare. Vaknar, äter frukost nr ett, väntar på att M ska vakna så äter vi frukost ihop också. Så skönt med semester.
Som vanligt står det tvärtom i boken om v 17, man ska visst sova bättre än på länge hehe. Trodde även att brösten skulle sluta ömma vid det här laget men det känns bara värre nu, som om jag har träningsvärk utan dess like, kan knappt ta av/på bh utan att det gör ont. Nu väntar jag på att man ska känna att det rör sig därinne också. Otålig =p


Har tappat bort lappen från ultragyn så jag är inte helt hundra på när vi ska dit, har försökt ringa dem sjuttio gånger men de har kosntiga tider osv så idag vid tiosnåret ska jag göra ett nytt försök. Det är både nervöst och jättespännande att gå dit, ska bli så roligt! Två veckor kvar i alla fall.


Idag ska vi till viksjö o träffa familjen K-Ö, M ska få träffa Alvin för första gången =) Yay! Ska bli kul att se hur mycket han har vuxit sen sist. Av Anetas MÅLANDE beskrivning av hans bajsande är det väl bäst att man inte klär sig i vitt idag. ;)


Vecka 18
Myran är ca 13 cm, väger ca 200g o börjar nu få sina fingeravtryck.


På Torsdag åker vi till Azorerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar