tisdag 28 juli 2009

Sexton

Sextonde veckan.

Det börjar spänna o dra o göra ont mest hela tiden nu. Ingen riktig smärta som tur är men det är alltid obehagligt o lite oroligt när det inte känns som det brukar i magtrakten. Igår kändes det lite mer, hade dragit några halvtunga vagnar så jag vilade mig en stund o knäppte upp byxorna. Det hjälpte. Sen kände jag ingenting fram tills nu vid lunch så då har jag såklart oroat mig för det i stället :/
Nu är den sköna smärtan tillbaka igen, känns bra :P

Tyckte mig skönja en antydan till början till rand på magen i morse. Kan också vara inbillning, vill ju ha så många säkra tecken som möjligt nu innan ultraljudet hehe. Gummisnodden i byxorna kanske borde räcka? ;)

Två och en halv dag kvar till semestern...går nästan i slow motion...

1 kommentar:

  1. Oroa dig inite hjärtat. Jag är övertygad om att allt är så bra så. PUSS aneta

    SvaraRadera