tisdag 21 juli 2009

Nu syns det


Vecka femton. Äntligen syns det att det växer nåt därinne. Ser ju inte mer gravid ut än vanligt men det händer saker nu som jag själv kan se. Skönt att få bekräftelse på nå vis. Tröttheten är märkbart mindre o jag somnade inte ens i soffan igår! I och för sig gick jag o la mig vid tio men ändå :)

Jag är inte lika hungrig längre men enligt "boken" kan jag börja få cravings nu. Tycker att det som står brukar slå in en vecka efter för mig så, nästa vecka blir det daimkulor o silltårta för hela slanten. Ihoprört alltså!

Lite känslomässig har jag också blivit, kan lätt få tårar i ögonen helt utan anledning. Känner mig lite ledsen ibland men inget att va ledsen över. Går att hantera än så länge.

Två veckor kvar till semester. Gå fort! Jag e trött nu!

Hoppas jag får träffa Grodan på fredag! Tjoho!

2 kommentarer:

  1. Åhh va underbart. Den lilla pluttn har de underbart därinne!!!

    SvaraRadera