tisdag 30 juni 2009

Inskrivning

puh
Igår var det då dags för den första stora milstolpen, inskrivningen!
Det var fylla i formulär, blodprov, ställa frågor och informtion om vad som komma skall.
Det var definitivt en stressklump som försvann för M och det känns lite verkligare för mig med. Inte så stor skillnad som jag trott men det kändes bra och barnmorskan var väldigt trevlig. Tror att vi kan komma att trivas med henne.

Har haft lite mer kryp i benen på sista tiden än vanligt. Försöker köra med magnesium, stödstrumpor på jobbet och kudde under benen på natten. Elände, men mest för M som vaknar hela tiden av att jag sparkar o far omkring :/

Annars flyter det på som det gjort tidigare, med en skillnad. Kan inte äta fetaost? Tycker att det är det äckligt bara.. Känns inte som världens undergång precis men ganska oväntat.

Nästa undersökning blir ultraljudet o det är först i slutet av augusti. Låååååång väntan igen. Tur att det är sommar o semester där emellan!

:)

2 kommentarer:

  1. Fetaost som är så gott på sommaren! Bra att veta om vi skulle råka bjuda er på middag någon kväll.

    SvaraRadera
  2. Ååhh,, jag myser när jag läser !!

    SvaraRadera