söndag 21 juni 2009

Midsommar

Dag 31

Det verkar som om hur länge jag än sover så vaknar jag runt halv nio. Inte ett problem precis och detär ju tur att det är min normala "gåupptid". Det är väl nya mat-och-sov klockan jag får anpassa mig till helt enkelt, egentligen ganska praktiskt =)

I fredags var det midsommarafton, vi hade förberett oss för att berätta för de som dyker upp där eftersom det är rätt svårt förklara varför man inte dricker en droppe och kör bil till och från birkastan.
Berättadeför C i torsdags redan då vi skulle åka och handla inför kalaset. Hon började gråta haha =D -Ni kunde väl ha förberett mig?! Eh, var det inte det vi gjorde? hehe
Helena fick veta i fredags när vi skulle ta välkomstdrinken. Hon blev också glad. Roligt.

Sen blev vi inte fler så det vart inga fler avslöjanden den kvällen.

Vi hade sen bokat in enfika med svärmor på lördagen för att berätta för henne. På morgonen kände jag det dock som om alla symptom fösvunnit igen så vi bestämde oss för att vänta till efter vi varit på inskrivningen. Det är ju ingen brådska, och det är rätt kul att ha en hemlighet ett tag till. Sen smög sig symptomen på under dagen igen och det känns som "vanligt" igen. Man kan ju bara hoppas på att allt är som det ska och att man inte börjar kaskadspy snart utan fortsätter må perfekt.

Fick några tips av Aneta och Jocke när jag var där häromdagen också, vilken barnmorska jag ska boka och så när vi blir gavida. Jag tror hon vet =)

Idag är det sol så viska åka o golfa lite.

Tjo flöjt, nu måste jag ha maaaaaat!!!

1 kommentar: