tisdag 15 februari 2011

Pluggar

Ja då har jag börjat plugga då.
Jag har precis skrivit färdigt min första uppgift och ska bara skicka in den. Det känns tokbra faktiskt. Det trodde jag inte att det skulle göra, att jag skulle känna mig nöjd med nåt jag åstakommit. Det gör det i alla fall och den känslan tänker jag hålla fast vid!

Just nu sitter jag och lyssnar på en snorig Elliot som ska sova middag. Han hade precis somnat när hostandet satte igång igen, jag går in för att ge honom lite vatten och nu så är han klarvaken...pust.

Förkylningsastma är ett förbannat gissel och jag tycker så synd om lillgrisen när han bara hostar och kräks slem hela tiden. Med tiden blir det väl bättre och just nu är det ju de värsta förkylningstiderna så det är bara att bita ihop.
Jag ringde vc i morse också för att rådfråga dem om jag borde komma in och bli undersökt eftersom min förkylning nu vaat i tre veckor och inte visar tendenser på att försvinna. Som väntat sa de att de nog inte kan behandla och så länge jag inte har feber eller ont så är det bara att vänta ut. Men det är ju så tråååkigt!

Nu längtar jag efter: luktsinne och minikopeca! <3

1 kommentar:

  1. Sååååå spännande med plugget. En smula avundsjuka blandad med MASSOR av glada känslor att du hittat något så intressant att läsa!

    SvaraRadera