tisdag 15 juni 2010

Lappsjuka

Ja då har vi varit ner på byn och vänt. Tänk vad långt man kan gå för att få en latte to go. Ca en mil blev det fram och tillbaka. Inte en latte i sikte heller =(

Ja då har jag officiellt hemlängtan. Jag längtar efter min säng, mitt badkar, mitt gym, min balkong, mina vänner!, mitt parkettgolv, min tvättmaskin, sjövikshallen och en massa andra saker. Jag längtar efter att få åka hem och vara lite för mig själv, åka hem o jogga, gå över liljeholmsbron och in till stan för att se lite folk.

Det verkar som om Elliot också är lite uttråkad, det är ju aslitet här så det enda som det finns plats för är han babygym. Tack och lov för att vi tog med det visserligen. Hade nog tänkt att vi skulle vara ute mer men det är inte jättevarmt och myggigt så det räcker för hela sommaren. NU vaknade grisen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar